In The Realm of Thoughts.

 

Έχεις φτάσει ποτέ στο σημείο που να σου φαίνονται όλα θολά ή στάσιμα;

 Είναι Κυριακή βραδάκι και είμαι χουχουλιασμένος για άλλη μία φορά κάτω από την κουβερτούλα μου ακούγοντας oldies playlists. Δεν ξέρω αλλά την έχω καταβρεί με αυτή τη μουσική. Αυτή τη φορά σε αυτή την playlist κοιμάται η Γουέντυ από τον Πίτερ Παν. Έτσι ξέγνοιαστα.. που εγώ για να κοιμηθώ θέλω να μου χαϊδεύεις τα μαλλάκια ή την πλατούλα με τις ώρες. Επίσης δε θέλω να τελειώσει το Σαββατοκύριακο αυτό, ήταν πολύ ήρεμο και χαχόλικο. Θα μου πεις τι έκανες.. ΤΙΠΟΤΑ! Αλλά από τη στιγμή που δεν έκανες τίποτα και πέρασες καλά σημαίνει ότι κάτι έκανες για τον εαυτό σου και γενικά καλό είναι να μας φροντίζουμε και να μας αγαπάμε λίγο παραπάνω.

 

 Ας ξεφύγουμε, όμως, από το παραλήρημα της εισαγωγής και ας πιάσουμε λίγο συναίσθημα. Απαντήστε μου, λοιπόν, έχετε νιώσει πως δεν ξέρετε τι θέλετε από τη ζωή σας; Σας αρέσει η δουλειά σας, αλλά όχι; Θέλετε σχέση, αλλά όχι; Είστε καλά, αλλά όχι; Με καταλαβαίνετε; Αν όχι κακώς! Νιώθω ότι περνάω αυτή την περίοδο στη ζωή μου που τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα. Θα ήθελα έτσι για την αλλαγή, να μου έρθουν μια φορά στρωμένα. Λέτε να φταίει που πλησιάζουν οι γιορτές και δε θέλω να φτιάξω μελομακάρονα μόνος μου; Που θέλω να κάνω ρεβεγιόν χωρίς να μαγειρέψω για μένα; Που θέλω να ψωνίσω χριστουγεννιάτικα όχι μόνο με τα δικά μου χεράκια; Από την άλλη σκέφτομαι κι αν είναι μόνο για αυτή την περίοδο αυτό και μετά μου φύγει; Αλλά τρώγοντας δεν έρχεται η όρεξη; ΑΝΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΟΜΩΣ!

 

 Γενικά είμαι της άποψης πως όλα έρχονται στην ώρα τους όταν πρέπει και τα σχετικά, αλλά αν εσύ το θες τώρα γιατί να μη γίνει μια φορά; Έχω προσπαθήσει να κρατάω κλειδωμένες στο σεντούκι τις μαύρες σκέψεις, αλλά δεν είναι κι εύκολο να είσαι δυνατός 24/7, κάποια στιγμή θα λυγίσεις και θα το ανοίξεις το καταραμένο. Εκεί που είσαι σίγουρος και κάνεις τα βήματα σου, σου σκάει θύελλα μαυρίλας από τις σκέψεις και τις αναμνήσεις και βρίσκεσαι σε μια δίνη για το τί κάνεις με τη ζωή σου, αν έχεις πάρει τις σωστές αποφάσεις, αν έχεις μετανιώσει για το οτιδήποτε.. Σε πιάνει ένα συναίσθημα δυσφορίας και χρειάζεσαι ένα αερολίν ή έστω μια αγκαλιά να σε ηρεμήσουν και συνειδητοποιείς ότι μόνος σου πάλι πρέπει να τα καταφέρεις. Μέσα στα τόσα χαστούκια που τρως.. Που εσύ τα δημιούργησες με το μυαλό σου και τα τρως, ξεκινάς να αποδυναμώνεις τις σκέψεις και τα προβλήματα σου. Πως; Γελάς με αυτά, τα βρίσκεις αστεία, τα διακωμωδείς. Χάνουν την αξία τους! Δεν σου λέω ότι είναι εύκολο, αλλά πολύ συχνά ξεχνάμε ότι το γέλιο είναι το αντίδοτο σχεδόν στα πάντα. Γελάς και τραβάς κόσμο στη ζωή σου. Δημιουργείς καινούριες αναμνήσεις που τις αφήνεις να αιωρούνται μέσα στο κεφάλι σου χωρίς να χρειαστείς επιπλέον σεντούκια για αρνητικές σκέψεις. Σίγουρα θα χρειαστείς την αγκαλιά σου και το στήθος για να ακουμπήσεις το κεφάλι σου και να κοιμηθείς ήρεμος, αλλά αυτό θα το έχεις με χαρά και χαμόγελο. Θα γίνεις θελκτικός, χωρίς γκρίνια και σκοτεινές σκέψεις.

 

 Ωραία, έδωσα λύση στο πρόβλημα μου τώρα εγώ; Ναι. Ανάπνευσε. Ακόμα και άσχημα να περνάς αυτή τη στιγμή ή μπερδεμένα είναι απλά ένα κεφάλαιο στη ζωή σου. Όχι ολόκληρη η ιστορία! Βέβαια θα προτιμούσα να γκρινιάξω λίγο παραπάνω απόψε μιας και ξημερώνει Δευτέρα και δουλεύω πρωί πρωί, αλλά θα επενδύσω περισσότερο στην ψυχική σας ηρεμία. Πως να σας το θέσω διαφορετικά. Κάνουμε σκέψεις και προσπαθούμε να υλοποιήσουμε ένα μέλλον σύμφωνα με τα στάνταρ της κοινωνίας και αυτά που μας έχουν περάσει από παιδιά. Πρέπει να κάνεις παιδιά. Πρέπει να κάνεις παιδιά νέα για να μεγαλώσεις με αυτά. Πρέπει να βρεις το άλλο σου μισό. Πρέπει μέχρι τα 30 να ερωτευθώ γιατί μετά ίσως να είναι αργά. Το άλλο σου μισό είναι ο έρωτας της ζωής σου. Το μπλε είναι για αγόρια, το ροζ για κορίτσια και το πράσινο για τους βίγκαν. ΜΩΡ’ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ;! Έτσι στα ‘πανε;! Γεννιέσαι, μαθαίνεις 5 πράγματα στο σχολείο. Ενηλικιώνεσαι και κάνεις ό.τι γουστάρεις. Όχι δεν πρέπει να πάρεις πτυχίο μπορεί να θες να πεθάνεις με ένα καπελάκι γκούντις στο κεφάλι σου και να είσαι χαρούμενος γι’ αυτό. Μπορεί να μην κάνεις ποτέ παιδί. Σώπα, δεν το έμαθες από μένα, αλλά δεν είσαι υποχρεωμένη να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο. Άκου και το άλλο τώρα.. Δεν έχεις άλλο μισό, γεννήθηκες ολόκληρος και το πολύ πολύ να ψάχνεις το άλλο σου ολόκληρο σε έναν φίλο κι όχι σε γκόμενο. Επίσης μπορείς να κάνεις όσο σεξ θες και με όποιον θες χωρίς να είναι κατακριτέο και χωρίς να θεωρηθείς πτανάκι. Πράγματα βασικά κοινής λογικής όπως το ότι η Γη γυρίζει ναι;

 

 Θα μου πεις κούκλε μου τι σε έπιασε και ξεκίνησες να τα λες όλα αυτά;

Είναι σκέψεις που γίνονται. Είναι μέσα σε αυτές τις μαύρες σκέψεις. Έκανα καλό σεξ; Μήπως έχω πάει με πολλούς και θα μου βγει το όνομα; Μήπως ήρθε ο καιρός να βρω έναν άνθρωπο να αποκατασταθώ; Μήπως να κάνουμε ένα παιδί κι ας παίρνουμε ακόμα τον βασικό. Μήπως θεωρηθώ εύκολη αν στείλω μήνυμα στον πρώην μου; Κι αν δεν κάνω ποτέ τίποτα στη ζωή μου; Κι αν δεν βρω ποτέ τον άνθρωπό μου; Γιατί οι άλλοι να περνάνε καλά κι εγώ όχι; Πάλι μόνος μου θα είμαι φέτος τα Χριστούγεννα; ΣΙΩΠΗ!

 

 Είσαι αυτός που είσαι κι ήρθες να ικανοποιήσεις το δικό σου ego. Μη με παρεξηγήσετε, δε λέω να γίνεις εγωιστής, αλλά να σε προσέχεις και να σε αγαπάς. Έχεις κι εσύ ανάγκες και μάθε να είσαι προτεραιότητα σου και μετά θα έρθουν και τα υπόλοιπα στη ζωή σου. Γέλα με τα προβλήματα σου, δεν είναι τίποτα παρά σκιές που με το φως εξαφανίζονται. Μπορεί να φτιάξω και φέτος μόνος μου μελομακάρονα, αλλά είμαι ευγνώμων για το γεγονός ότι φέτος έχω καινούριο φούρνο. Μπορεί να πάω μόνος μου να ψωνίσω χριστουγεννιάτικα, αλλά φέτος έχω και το δικό μου σπίτι για να τα βάλω. Αυτά από εμένα μικρά μου μίνιονς, ελπίζω να σας βοήθησα έστω και λίγο απόψε. Ένιωσα την ανάγκη να σας μιλήσω ξανά. Πάω να φάω όμως γιατί πεθαίνω. Αχ και πέτυχα και τον κιμά στο νέο μου φούρνο. Τι να σας λέω ε;! Να μου προσέχετε και θα έρθουν τα μονοπάτια στη ζωή σας από μόνα τους όσο σκορπάτε την θετική σας ενέργεια.

Until next time,

kisses & hugs


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις