Merry Chrousmas!




 HO! HO! ..NOT!

 It’s Christmas (quarantine) time!

 Λοιπόν, λοιπόν, ψχούλες μου άμα δεν είστε του Christmas του spirit θα σας παρακαλούσα να αποχωρήσετε από εδώ, διότι θα υπάρξει πολύ μπλα μπλα για την καλύτερη στιγμή του έτους! Παίρνουμε ζεστή σοκολάτα ή καφέ - ανάλογα - (ο δικός μου είναι γαλλικός με άρωμα κρέμα-μπισκότο). Καθόμαστε μπροστά από το χριστουγεννιάτικο δέντρο μιας και οι περισσότεροι έχουμε ήδη στολίσει για φέτος. Χουχουλιάζουμε κάτω απ’ τις κουβερτούλες με τις πιτζαμούλες μας (η δική μου είναι ένα γκρι φούτερ oversized mickey) και.. Alexa play Christmas songs!

 

 Και εδώ που τα λέμε.. χαθήκαμε βρε ζόλες μου! Αλλά έχω να σας αραδιάσω ένα κιλό νέα και να σας βοηθήσω να περάσετε εναλλακτικά και καραντινιασμένα Χριστούγεννα! Διότι, τι κακό είναι αυτό που μας βρήκε φέτος;! Θυμάμαι χαρακτηριστικά να βλέπω αναρτήσεις από το μισό πλανήτη να λέει “2020 is gonna be my year” κι ο Θεός με το κολλητουμπινάκι του το Κάρμα γέλασαν, γιατί αυτά τα δύο άυλα όντα ΞΕΡΟΥΝ!

 

-         στο Spotify “jingle bell rock” από Bobby Helms –

 

  Σε αυτό το σημείο να σας πω πως.. ΒΡΗΚΑ ΣΠΙΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!

Ωραία ωραία δεν σας νοιάζει, αλλά εμένα προσωπικά αναλώθηκε το 90 τοις εκατό της ενέργειας μου στην αναζήτηση σπιτιού μετά τα ελληνικά στρατά, οπότε ο χρόνος κυλούσε κάπως μονότονα και αγχωτικά και βασανιστικά και μάλιστα σε κάποιες φάσεις η μοναξιά του να τα καταφέρνεις όλα μόνος σου βαρούσε κόκκινο. Όμως, σε κάτι τέτοιες δύσκολες στιγμές, βλέπεις ποιοι στέκονται πραγματικά δίπλα σου και ποιοι είναι πραγματικοί σου φίλοι. Ακόμα και κοντά σου να μην είναι σου προσφέρουν όση βοήθεια μπορούν έτσι ώστε να ανταπεξέλθεις. Όσον αφορά, τώρα, τους δήθεν κολλητούς που μπορεί να ήταν όλη μέρα μαζί σου, αλλά να μην ασχολήθηκαν ποτέ μαζί σου ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ! Προφανώς και δεν ξεκόβεις, απλά τους τοποθετείς στην κατηγορία «παρέα».

 

-         στο Spotify “Bring me love” από John Legend –

 

 Για να μην ξεφεύγουμε, λοιπόν, μιας και στις Αμερικές σήμερα είναι μέρα των ευχαριστιών, άρα η έναρξη αντίστροφης μέτρησης των Χριστουγέννων, θέλω να πω, πως είμαι ευγνώμων για τα πρόσωπα που είχα τη χαρά να γνωρίσω και που έχω δίπλα μου σε κάθε στιγμή χαράς, λύπης και γέλιου. Και σαν ευχή ρε Santa Claus, αφού δεν μας ακούει ο Θεός, το Κάρμα, το Σύμπαν, ο Βούδας και οι λοιποί φτιάξε λίγο τις ζωές μας που μας πάει πιπ@ κ#λο πόσα χρόνια τώρα. ΣΤΩ!

 

 Μέρες καραντίνας, λοιπόν, κλεισμένοι οι περισσότεροι μέσα στα σπίτια μας και κάποιοι να τρέχουν δεξιά και αριστερά να μας εξυπηρετήσουν είτε σε ντελίβερυ, είτε σε παραγγελίες, είτε στα σουπερ μαρκετ κλπ. Άρα μικρή μου γκοργκονζόλα, ξεχνάς για φέτος το Μπάνσκο και το Παρίσι και μένεις σπιτάκι σου. Σε αυτό το σημείο να πω πως το «μένεις σπιτάκι σου» δεν σημαίνει απαραίτητα αυτοκτονία. Πρώτον γιατί το περάσαμε μία φορά άρα μπορούμε να ανταπεξέλθουμε καλύτερα και δεύτερον γιατί κάνει κρύο και βάλε τον κωλαράκο σου μέσα να ζεσταθεί.

 

 Έχοντας βοηθούς το 2 και το 6 στα μηνύματα του 13033, έχεις την ευκαιρία να βγεις λίγο έξω να περπατήσεις και γιατί όχι να ξεκλέψεις και λίγο χρόνο με τους φίλους σου. Όμως, σίγουρα αυτό δε μας είναι αρκετό, καθώς και νιώθεις την ελευθερία σου να εξαφανίζεται ολοένα και περισσότερο. Αλλά, είσαι μέσα στο σπίτι σου και ο χρόνος για τον εαυτό σου είναι άπλετος και πρέπει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να μάθεις να τον διαχειρίζεσαι. Κάποιοι από εσάς είστε μέσα στο σπίτι με τους γονείς σας και είμαι σίγουρος πως θα μου πείτε πως σας προκαλούν υπερβολικά νεύρα. Θα ήθελα τόσο πολύ να συμφωνήσω μαζί σας, αλλά βλέπετε είμαι σε μια πόλη με καραντίνα σε ένα σπίτι μόνος μου και θα ήθελα πολύ να περιβάλλομαι από δικούς μου ανθρώπους. Οπότε, πρώτο βήμα ξυπνάμε από την κοσμάρα μας και εκτιμάμε πως σε μια δύσκολη κατάσταση έχουμε ανθρώπους κοντά μας. Επόμενο βήμα είναι η αξιοποίηση του χρόνου. Δεν σου λέω πως δε θα βαρεθείς, αυτό είναι αφύσικο ακόμα και στην καθημερινή σου ζωή όταν βλέπεις Dolce Vita, αλλά πρέπει να βρούμε ζόλα μου πράγματα να κάνουν πιο ανώδυνη την κατάσταση. Και μιας και με κοιτάς και με διαβάζεις σήκω και κάνε γυμναστική! ΝΟΤ! Δε θα σου το έκανα ποτέ αυτό ψχούλα μου. Παρόλα αυτά βάζω στοίχημα πως κάποιοι από εσάς δεν έχετε στολίσει ακόμα δέντρο γιατί θεωρείτε πως είναι νωρίς. Ευτυχώς ή δυστυχώς είναι η πρώτη χρονιά που μπορούμε να ζήσουμε ένα τσικ παραπάνω τα Χριστούγεννα, οπότε μπες στην ιδέα να βάλεις playlist x-mas songs και να ξεκινήσεις να στολίζεις.

 

Έλα μην κατσουφιάζεις και σήκω να δεις καμία ταινία με τους γονείς σου, θα αντέξεις στο υπόσχομαι. Είναι καλοί άνθρωποι τους γνώρισα κι εγώ στην προηγούμενη καραντίνα και το άτομο που λέγεται μαμά πίστεψε με είναι πολύ κουλ. Εγώ προσωπικά είδα από πού πήρα το χιούμορ μου! Αλλά μεταξύ μας πέρα απ’ την πλάκα και τι δε θα ‘δινα να είμαι στην Κερκυρα αυτή τη στιγμή και να βλέπω σειρές με τη μανούλα μου ή έστω να κάνουμε μια κουζίνα χάλια επειδή θα προσπαθήσουμε να μαγειρέψουμε.

 

 Ήρθε η σειρά των μοναχικών. (σηκώνω χέρι να δείξω ότι ανήκω σε αυτούς). Σίγουρα μας πιάνουν οι κρισάρες σε μεγαλύτερο βαθμό μιας και την πιο οικογενειακή και φιλική περίοδο του χρόνου την περνάς μόνος σου. Ε, λοιπόν, το μυστικό μου είναι το ανελέητο Facetime με τους φίλους μου που πραγματικά έστω και εναλλάξ προσπαθούν να με εμψυχώσουν και να μου κάνουν παρέα, να χύσουμε τσαγάκι και να μου συμπαρασταθούν όταν θα μου πέφτει η διάθεση. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο με το να είσαι εκεί να σε αγκαλιάζουν και να σου χαϊδεύουν τα μαλλάκια, αλλά πίστεψε με θα βρεις χρόνο κάποια στιγμή όταν τελειώσει όλο αυτό να αναπληρώσεις κάθε χαμένο χρόνο.

 

 Έφτασε, λοιπόν, η μέρα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

3, 2, 1! Και κανείς γύρω να αγκαλιάσεις ή να φιλήσεις (αναφορά στους μοναχικούς). Εντάξει βάζεις λίγο τα κλάματα νιώθεις πιο μόνος από ποτέ, αλλά το Netflix είναι εκεί με μια ζεστή αγκαλιά και ένα μπολ πατατάκια να γουρουνιάσεις μέχρι να τελειώσει το μαρτύριο. Μεταξύ μας βέβαια πιστεύω ότι θα είμαι σε επικοινωνία με τους φίλους μου και την οικογένεια μου από την κάμερα οπότε σίγουρα δε θα κλάψω μες στα μούτρα τους. ΝΑΙ ΒΓΗΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ;!

 Υπό κανονικές συνθήκες με την αλλαγή του χρόνου θα έτρεχες να προλάβεις να ετοιμαστείς γιατί θα είχες κλείσει τραπέζι στο Βέρτη και θα στριμωχνόσουν να ακούσεις δέκα τραγούδια του σπαταλώντας μισό χιλιάρικο. Τώρα θα κάνεις αυτό που λέμε ρεβεγιόν. Ανέκαθεν ήταν το αγαπημένο μου πράγμα, ποτέ δε με ένοιαζε να βγω τόσο αυτές τις μέρες μιας και προτιμούσα να έσκαγα από το φαΐ και στη συνέχεια να μαζευόμαστε όλοι γύρω από το τραπέζι για χαρτάκι. Γέλιο, ξηροκάρπια, μουσική και ποτό, το τσιγάρο πάφα πούφα και από τον καθένα να ακούς διάφορες ιστορίες που θα σε συγκινούν ή που θα σε κάνουν να πας για 24 φορά τουαλέτα από το γέλιο.

 

-στο spotify “you make it feel like Christmas” από Gwen Stefani ft Blake Shelton (με λίγα δάκρυα μελαγχολίας) –

 

 Τελείωσε ο καφές μου και θα πρέπει να βρω δύναμη να σηκωθώ για refill, οπότε γλυκές μου γκοργκονζόλες σας αφήνω εδώ. Εφαρμόστε την τσαχπινιά του Άγιου Βασίλη που βλέπει κόσμο μια φορά το χρόνο και εφαρμόστε το, έτσι ώστε να μείνουμε όλοι ασφαλείς και να τελειώνει όλο αυτό γιατί κάποιοι θέλουμε να αγκαλιάσουμε τους δικούς μας. ΕΠΙΣΗΣ, πρέπει να σταματήσει κάθε φορά αυτό το μελό έτσι;

 Λοιπόν, ζόλες μου περιμένω να μου πείτε κι εσείς κι άλλες ιδέες και ιστορίες από τα καλύτερα σας Χριστούγεννα..

Until next time,

Kisses & hugs!

xxx


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις