The Return!

 Καλημερα minions, ακουστικά στα αυτιά ακούγοντας Selena Gomez, lose you to love me και έρχομαι πλέον στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι μετά από 6 μηνες θα εγκαταλείψω το ανούσιο και άχρηστο αυτό νησί της Λήμνου. Αντικειμενικά μιλώντας δεν προσφέρει τίποτα και δεν έχει και τίποτα αξιόλογο να δεις. 

 Ωστόσο ας ξεκινήσουμε με τα βαριά γεγονότα που ένα από αυτα είναι -πως νομίζω- ότι καραφλιαζω και πρέπει να πάρω τηλέφωνο να πω «ιατρικά νέα» στα Μεντί Ζενές για να κάνω αυτό το πράγμα με τα βλαστοκύτταρα. Είμαι σε κατάσταση πανικού προφανως μετά από τόσους μηνες, σίγουρα έχω χάσει ένα μεγαλο κομμάτι του εαυτού μου και θέλω να πιστεύω ότι με την επιστροφή στην ομορφότερη πόλη, την Αθήνα, θα πατήσω ξανά στα ποδαράκια μου. Το να βγεις στους δρόμους της Αθήνας το βράδυ που ομορφαίνει τοσο με τα φωτα της να τρεμοπαίζουν, όταν την κοιτάς ψηλά από το περιφερειακό με τους κολλητούς σου πίνωντας ρεντ μπουλ και καπνίζοντας τα τσιγαράκια σου συζητώντας για τα ερωτικά σου και χίλια δυο προβλήματα που θα σου γεννηθούν εκείνη τη στιγμή. Να πας βολτες με το αμάξι, να ξεχυθεις στις καφετέριες με τους φίλους σου και να κουτσομπολέψετε και να υπεραναλύσετε τα παντα κανονίζοντας το βραδάκι σλιπ όβερς με πιτζαμούλες πίτσες και νέτφλιξ. 

 Το αρθράκι κλασικά γράφεται στο κινητο όσο δεν έχω επιστρέψει ακομα στο γλυκο μου σπιτάκι και για να σας προλάβω με τα νέα και να μην το κάνουμε και αυτό το άρθρο βαρύ.. η ζωή μου πάει κατά διαόλου και νομίζω ότι έχω στερέψει πια από την ικανότητα μου να αντιμετωπίζω τα πράγματα με χιούμορ. Βρε κουκλε μου, θα μου πεις, -σε λιγο καραφλέ μου κουκλε- δεν έχεις τη μανουλα και τους φίλους σου να σε στηρίξουν; Βεβαίως θα σας πω εγώ, αλλά επίσης θα σας πω ότι τη μοναξιά δεν τη νικάς με ένα τηλεφώνημα, τα ψυχοσωματικά σου θέματα δεν στα λύνουν οι φίλοι και τα έξοδα που τρέχουν δε θα σου τα πληρώσει η μανουλα σου. 

 Οι εξελίξεις τρέχουν κι εσυ μένεις πίσω, πλέον φεύγει από τη μεση το μεγαλύτερο εμπόδιο της ζωής σου κι ανοίγεις φτερά να πετάξεις με φάτσα φόρα το μέλλον σου. Το ποιο; Ποιο μέλλον όταν έχεις σπαταλήσει τόσα χρόνια σε άγχη και μαλακιες περιμένοντας να υπηρετήσεις τη μαμά πατρίδα; Φυσικά έχεις βάλει στόχους διότι μπορείς να κανεις, ασταμάτητος πια, τα τόσα ονειρα σου πραγματικότητα. Δεν σε νοιαζει το πως απλά ξέρεις ότι θες να τα κανεις. Τέλεια, ήρθες στο τέλειο αδιέξοδο με το τι θα κανεις με τη ζωή σου. Θα αντιμετωπίσεις κι άλλες δυσκολίες λες κι αυτές ήταν τόσες λίγες που πέρασες ή θα αφήσεις να πλεύσουν τα πράγματα από μόνα τους κι όπου βγει; Ε ναι, αυτο να κανεις γιατί εγώ προσωπικα κουράστηκα σε όλους του τομείς πια. Οπότε καλή ζωούλα γλυκό μου μίνιον και σου εύχομαι να πάνε ολα όπως θες και καλύτερα. 

 Συνεχίζω με το θέμα «Επιστροφή στην Αθήνα». Θέλω να πω σε αυτό το κομμάτι του κειμένου πως ο αρθρογράφος θέλει να δηλώσει την ανέλπιστη χαρά του για τον ερχομό του στην πρωτεύουσα. Και ναι είμαι όντως χαρούμενος και νιωθω πως όσα σκατα και να έρθουν θα είναι τουλάχιστον πιο ευκολα στο να αντιμετωπιστούν όταν πια δε θα είμαι μόνος ή τουλάχιστον θα ειναιεκει που ε εγώ έχω ονομάσει σπιτι. 

 Το καλο με το χρόνο που σου προσφέρεται απλόχερα σε αυτο το Στρουμφοχωριό, είναι πως έχεις την ευχέρεια να σκεφτείς τα παντα (πράγμα κακό) αλλά και να εκτιμήσεις μέχρι και το μυρμήγκι που περπάτησε πάνω σου για να πάει πιο γρήγορα στο σπίτι του. Πάντως αν με ρωτάτε εγώ νιωθω ότι γίνομαι πιο σκληρός και μανιακός και επιθετικός μα παρόλα αυτα θέλω να αγκαλιάσω ο,τι υπάρχει γύρω μου. Δηλαδή αυτο το συναίσθημα να μην έχεις μια αγκαλιά, ναι σε τρώει από μέσα προς τα εξω και πάει λέγοντας. Αν θελετε μια συμβουλή γενικα, να εκτιμάτε πραγματικά ό,τι και όποιους έχετε γύρω σας. Άνθρωποι και καταστάσεις θα βρεθούν να σας πατήσουν κάτω και εσείς πρέπει να είστε εκει να σηκωθείτε και να τα αντιμετωπίσετε. Μετά να τα προσπεράσετε να τα φτύσετε στα μουτρα καθώς βάζετε πλώρη για μια ακόμα καλύτερη ζωή. 

 Είναι 5 το χάραμα, στα ακουστικά παίζει Miley Cyrus, slide away και η υπηρεσία μου τελειώνει σε μια ωριτσα. Το καλο εδώ στον Πύργο μου είναι ότι βλέπω την αυγή κάθε φορά και τουλάχιστον αυτές οι ακτίνες του ηλίου σου δίνουν μια ελπίδα για κάτι καλυτερο. Σας αγαπάω και να μου προσέχετε γλυκά μου μίνιονς.

                                               Until next time,
 kisses and hugs 
xxx

Σχόλια

  1. Το ημερολογιο ενος τρελου πλην ομορφου φανταρου με καραφλιτσα στα ελληνικα στρατα❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις