Hurricane "Apathy"


 Μίνιονς! Μόλις ενημερώθηκα ότι έρχεται τυφώνας με το όνομα «Αδιαφορία» και έτρεξα αμέσως να σας ενημερώσω έτσι ώστε να πάρετε δραστικά μέτρα και να φυλαχτείτε μέσα σε αγκαλιές!

 ..κι η αλήθεια είναι πως το κλίμα πριν του Αγίου Βαλεντίνου είναι πάντα τόσο παράξενο και το παρατηρώ με τα χρόνια. Χλιαρά και αδιάφορα πράγματα και το 2019 δεν έχει μπει και δυναμικά όσο να ‘ναι.. Βέβαια να μου πεις τι περιμένεις κι εσύ;! Λόττο σε χρήματα, φίλους, συναισθήματα, και προσωπικά;! Ή να τρέξεις να προλάβεις να βρεις hook-ups για να έχεις κάποιον να σαλιαρίζεις στις 14 Φλεβάρη;

 Ωστόσο είμαι σε μια φάση που κάποια στιγμή στη ζωή μου όλα θα βγάζουν κάποιο νόημα. Για την ώρα πρέπει όλοι να μπούμε στο τρυπάκι να γελάμε με τις ενοχλητικές καταστάσεις, να χαμογελάμε για να νικήσουμε τα δάκρυα μας και να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας πως όλα συμβαίνουν για κάποιο γαμημένο λόγο.. Δεν ξέρω μέχρι ποια ηλικία πρέπει να το κάνουμε αυτό.. λογικά τα 80 είναι μια καλή αρχή για να αρχίσουν να πηγαίνουν όλα μέλι γάλα στη ζωή σου.. Θα είναι η στιγμή που θα πηγαίνεις ομαδικά ταξίδια με την εκκλησία και τον παπά και θα μετράς με την κολλητή σου ποιος έχει μεγαλύτερη πίεση.. Αν υπάρχει κολλητή, γιατί αυτό που κάθομαι και παρατηρώ στις σχέσεις με τον καιρό είναι πως δεν υπάρχουν οι  έννοιες όπως φιλία, σχέση ακόμα και οικογένεια με την ίδια βαρύτητα όπως κάποτε..

 Μα τω θεώ σας ορκίζομαι κάθε φορά προσπαθώ να ξεκινήσω να λέω κάτι πιο ελαφρύ και όσο γράφω η ροή του λόγου μου πιέζεται από το βάρος των σκέψεων μου. Ήθελα να σας πω να τσακιστείτε να ανοιχτείτε λίγο σαν άνθρωποι κι ας φάτε τα μουτράκια σας δε θα πάθετε κάτι.. και στην πορεία το φιλοσοφούμε και ψάχνουμε να βρούμε γιατί στο διάολο έχουν χαθεί όλες οι σημαντικές έννοιες. Τρώω και καρμπονάρα κι έχω αποσυντονιστεί.. Είναι στιγμές που σκέφτομαι πόσο πολύ αγαπάω τον καφέ, το φαγητό και το σκυλί μου και οι ανθρώπινες σχέσεις να με απογοητεύουν καθημερινά.. Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος στον πλανήτη Γη που το βλέπει έτσι, αλλά πραγματικά φτάνεις στο σημείο να φοβάσαι μήπως και το σκυλί σου σταματήσει να κουνάει την ουρά του όταν μπαίνεις σπίτι.. (ΟΧΙ ΜΠΛΟΥ ΜΟΥ ΕΣΥ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗ ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΑ ΜΟΥ!)..

 Θα προσπαθούσα να ελαφρύνω το κλίμα, αλλά θέλω λίγο όλοι να συνειδητοποιήσουμε πόσο σημαντική είναι μια αγκαλιά. Νομίζω πως οι περισσότεροι άνθρωποι τη δίνουν και δεν την εννοούν κι υπάρχει ένα ελάχιστον ποσοστό που τη χρειάζεται και δεν την έχει.. την πραγματική, τη ζεστή, τη σφιχτή αγκαλιά εννοώ! Θα σου έλεγα τώρα γλυκό μου μίνιον να τσακιστείς να σηκωθείς να έρθεις να μου τη δώσεις και να χουχουλιάσουμε μαζί βλέποντας Netflix, αλλά… Δεν έχω κάποιο «αλλά».. απλά δεν πρόκειται να γίνει.. το αφήνω πάνω σας! Γενικά μια πρόταση γεμάτη «ΘΑ».. Όπως και το «Θα πάνε όλα καλά..», ειλικρινά το πιστεύετε ακόμα αυτό; Έγινα 23 χρονών γαϊδούρι και ακόμα δίνω προκλήσεις στο συμπάν να με σαπίσει.

 Γενικά –ας κάνουμε μια μίνι παρουσίαση εαυτού- είμαι καλαμπουρτζής και πάλι καλά να λέμε αντιμετωπίζω τα πράγματα με χιούμορ.. σπίτι μου.. μόνος μου.. με το Netflix μου.. και το σκυλί μου.. Αλλά εδώ που τα λέμε χρειαζόμαστε και κανέναν; Μόνοι μας ζούμε, μόνοι μας πεθαίνουμε. Μπορούμε και μόνοι μας καλά, τα καταφέρνουμε μια χαρά! Κι όποιο τα λέει αυτά κάνει παρηγοριά στον άρρωστο που απλά δεν έχει έναν ώμο να ακουμπήσει ξέρω ‘γω.. Ενοχλητικοί τύποι που νομίζουν πως περνάνε καλύτερα μόνοι τους και βλέπεις να αντιμετωπίζουν μέσα τους τις μεγαλύτερες ανασφάλειες.. Τέλος πάντων αυτό που προτείνω –ΛΑΘΟΣ-, αυτό που εύχομαι είναι να βρείτε όλοι στη ζωή σας τους φίλους και τη σχέση που έχετε ονειρευτεί από τις ταινίες και τις σειρές ή ακόμα και καλύτερα από αυτά που έχετε φανταστεί.

 Να είστε αισιόδοξοι όχι γκρινιάρηδες σαν κι εμένα, εγώ είμαι άλλη φάση και το ζω μόνος μου! Ουφ, τελείωσα και τη καρμπονάρα.. Λοιπόν για να συνοψίζουμε, ξεκινήστε να αγκαλιάζετε κόσμο, ευκαιρίες, φίλους, πρόσωπα και ξεκινήστε να ανοίγεστε. Είναι κρίμα να πεθάνετε από κατάθλιψη επειδή φοβάστε να μιλήσετε. Είναι κρίμα να καταπιέζεστε πια τόσο.. Κι είναι κρίμα που πρέπει να σηκωθώ γιατί η κόκα κόλα είναι στην κουζίνα. Σας λατρεύω μίνιονς μου, να σκεφτείτε αυτά που σας είπα –σε ήπιο για τα δεδομένας σας, κλίμα-..
Until next time,
kisses & hugs
minions ♥

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις