Μελαγχολία Χριστουγέννων!



 Brr minons! Το κρύο έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας κι όλα γύρω μυρίζουν Χριστούγεννα. Τα κιλά από τα μελομακάρονα και τα φαγητά των εορτών παραμονεύουν στη γωνία για να μπουν στις κοιλίτσες μας και στα μπούτια μας! Bye bye old jeans! Και καθώς διανύουμε την περίοδο των Χριστουγέννων η μελαγχολία φουντώνει..

 Δεν το ακούσατε από εμένα, αλλά στη ζωή κάθε ανθρώπου υπάρχουν και αναποδιές. Και καλώς ή κακώς τις περισσότερες φορές τυχαίνει να είναι στις πιο λάθος περιόδους. Όλοι κατά κάποιο τρόπο μπορούμε να φροντίσουμε για τις σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους, όμως καμιά φορά το να προσέχεις τις κινήσεις σου μπορεί και να αποβεί μοιραίο.

 Μπορούμε να πλάσουμε τους τέλειους έρωτες και τις τέλειες φιλίες στη φαντασία μας μέσα από ταινίες και αυτό είναι που μας καταστρέφει σαν ανθρώπους.. Περιμένεις μήνυμα τη στιγμή που θέλεις κι έρχεται. Χτυπάει το κουδούνι κι είναι πιο γλυκιά έκπληξη της ζωής σου. Δεν είσαι μόνος σου όταν χρειάζεσαι μια αγκαλιά. Έχεις το χαζό χαμόγελο όταν στέλνεις μήνυμα στο κινητό. Νιώθεις έναν κόμπο απίστευτα ωραίο για κάποιο λόγο. Βλέπετε ταινίες κάνοντας πιτζάμα πάρτυ. Είναι εκεί όταν χρειάζεστε ο ένας τον άλλον ακόμα και στις 3 το ξημέρωμα.. Δεν περιμένεις κάποια στιγμή ότι θα βρει άλλον. Δεν φοβάσαι μήπως μια μέρα ξυπνήσουν και σου επιτεθούν με κατηγορίες.

 Φυσικά και αυτά είναι μόνο στη φαντασία μας, όμως ευελπιστείς πως κάποιοι θα καταφέρουν να στο καταρρίψουν όλο αυτό και να αποδειχτεί πραγματικότητα. Keep dreaming, minions! Άλλο ένα παράδοξο με τους ανθρώπους είναι πως ποτέ δεν πρέπει να έχεις τυφλή εμπιστοσύνη. Πρέπει να χτίσεις γέφυρες και το κακό είναι πως αν δεν δώσεις τις σωστές βάσεις θα είναι όλες σαν το γιοφύρι της Άρτας, με αποτέλεσμα να τις χτίζεις ξανά και ξανά! Από την άλλη ενώ έχεις καταφέρει να χτίσεις με σωστά θεμέλια αυτή τη γέφυρα,  υπάρχουν και αυτές οι τεράστιες μπάλες που γκρεμίζουν σπίτια και συνήθως αυτές είναι οι πράξεις και τα λόγια μας ή τους...

 Σε αυτή τη ζωή δεν έχεις έρθει με οδηγίες χρήσης οπότε κάνεις ό,τι περνάει από το χέρι σου για να καταφέρεις αυτό που θέλεις. Απλά καμιά φορά δεν περνάνε όλα από το χέρι σου. Χρειάζεται και λίγη τύχη! Εγώ έχω κενάκι στα δόντια που προσδιορίζει την καλοτυχία και το χρήμα και δεν έχω τίποτα από αυτά. Ή μήπως είμαι απαισιόδοξος και θα έπρεπε να αισθάνομαι τυχερός που έχω την καλύτερη μαμά του κόσμου και  τους καλύτερους φίλους στο πλάι μου και είμαι πλούσιος από συναισθήματα αγάπης;

 Και ενώ όλα στη φαντασία είναι υπέροχα και ουτοπικά, υπάρχει κάτι που στην πραγματικότητα μπορεί να είναι καλύτερο κι από ταινία.. Είναι μαλλιαρό, έχει πανέμορφα μάτια, τέσσερα πατούσια και υγρή μυτούλα. Είναι η Μπλου, είναι το κουτάβι σου, που δεν χρειάζεται λόγους για να δεθεί μαζί σου, απλά αγάπη. Είναι η καλύτερη παρέα και το καλύτερο ραντεβού σου σε ψυχολόγο γιατί θα δεις να κουνάει την ουρίτσα όταν επιστρέφεις σπίτι και θα σκας χαμόγελο. Γιατί να μην είναι τόσο απλά και τα πράγματα με τους ανθρώπους; Κι όμως κάπου εκεί έξω υπάρχει αυτό που θες, απλά θα είναι στη Γη του Πυρός και θα έρχεται με μαμούθ από το 20000π.Χ. Να ξέρεις όμως πως κάποια στιγμή θα έρθει.

 Μέχρι εδώ θα σας μιλήσω όμως για να μην μακρηγορώ άλλο.. και θα τρέξω να γράψω το γράμμα μου για τον Άι Βασίλη. Πρώτα όμως θα ήθελα να λάβω ένα μήνυμα σας γλυκά μου μίνιονς πριν τελειώσει το 2018.. πείτε μου κάτι που θέλατε να μου πείτε καιρό.. θα είναι το μυστικό ανάμεσά μας.. Θα ήθελα πολύ να με εκπλήξετε! Απολαύστε τα μελομακάρονα σας και περιμένω να δω τα μηνύματα σας.. Without you, I’m nothing!

Until next time,
Kisses & hugs!
Xxx

P.s. Άγιε μου Βασίλη θέλω πολλά μελομακάρονα, κοιλιακούς, επιτυχίες, καινούρια μωράκια, το άλλο μου μισό, λεφτά πολλάααα, χαρούμενους τους φίλους μου και την οικογένεια μου. ΑΑΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις