Κεφάλαιο 94: Σπάμε μπότη ή νεύρα;


 Ήρθε η ώρα να σας γράψω λατρευτά μου μίνιονς κι όλοι ξέρουμε πως ένα πράγμα σημαίνει αυτό.. Έχω πλημμυρίσει από σκέψεις που πρέπει οπωσδήποτε να τις αποτυπώσω εδώ! Κι η αλήθεια είναι πως το κεφάλι μου έχει φτάσει σε μια ελαττωματική διαδικασία να μην ξεχωρίζει τι του κάνει καλό και τι κακό, τι πρέπει να σκέφτεται και τι το επηρεάζει αρνητικά.. Αλλά, μήπως, αυτό είναι το κακό με το μυαλό μας; Μήπως φταίμε εμείς που το βάζουμε σε μια διαδικασία σκέψης ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί και λίγο μόνο του; Καλά μόνο του λειτουργεί, αλλά καμιά φορά το πιέζουμε κι εμείς λίγο παραπάνω κι αυτό το “λίγο” είναι αρκετά βλαβερό.

 Είναι Μ.Βδομάδα και σκέφτομαι πως περνούσα τις υπόλοιπες χρονιές τέτοιες μέρες. Πόσο ωραία και ξέγνοιαστα ήταν στην Κέρκυρα με τους φίλους μου. Έβγαινα, έπινα, διασκέδαζα, σούβλιζα με τους δικούς μου,είχα χρόνο για τους φίλους μου.. Αλλά ακόμα και πέρσι που ήταν το πρώτο μου Πάσχα στην Αθήνα περνούσα πολύ ωραία. Φέτος, όμως, τι γίνεται; Λες πως όσο μεγαλώνεις θες να κάνεις πιο πολλά πράγματα, αλλά έχεις και τις κωλοευθύνες. Λες πως θες να γνωρίσεις κι άλλους ανθρώπους στη ζωή σου και σιγά σιγά λιγοστεύουν. Αρχίζουν και φθείρονται κάποιες αξίες ή εσύ βλέπεις πιο καθαρά και επικριτικά πάνω στους άλλους ανθρώπους; Σταματάς να εμπιστεύεσαι πολλούς γύρω σου και όσοι εμπιστεύεσαι είναι μακριά σου και φυσικά χωρίς καν να το θέλουν. Άλλοι έχουν ξεκινήσει να σε θεωρούν δεδομένο και έχουν εξαφανιστεί. Άλλους τους έδιωξες γιατί τους έμαθες.. Μα πάνω από όλα η ζωή, ο θεός, η μοίρα, το σύμπαν, το κάρμα όπως θέλει ας το πει κανείς κι όπου θέλει ας το ρίξει το φταίξιμο μας παίζουν με πολύ δικό τους ξεχωριστό τρόπο. Σε κάποιους έχει δώσει μόνο χαρές. Σε κάποιους άλλους και χαρές και δυστυχίες. Και σε κάποιους άλλους έχει βαλθεί να μας κάνει το νευρικό σύστημα ανδρείκελο τους. (ΚΑΛΑ ΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΝΤΡΑΜΑ ΚΟΥΙΝ!)

 Μωρέ η μαλακία είναι πως οι μισοί μπορούν να ταυτιστούν με αυτές τις σκέψεις επειδή τους έσπασε το νύχι και ξαφνικά «πωω τι σωστό, και εγώ έχω ένα σωρό νεύρα, σε νιώθω απόλυτα.» και να φτιάχνει το νυχάκι και το βράδυ να πίνει με τις φίλες τις και να πηδηχτεί με τον γκόμενο. Εντάξει το παραδέχομαι είμαι λιγάκι εκνευρισμένος για να γράψω, αλλά σκέψεις είναι ό,τι γουστάρω θα γράφω. Τέλος πάντων αρχίζει και σε πνίγει λίγο το δίκιο, γιατί κάποιοι που δεν το αξίζουν να τα έχουν όλα έτοιμα κι εσύ να παιδεύεσαι ΠΑΛΙ; Γιατί είσαι γκρινιάρης. ΓΙ’ΑΥΤΟ!

 Και να σταματήσει λίγο αυτή η πλάκα πως ο θεός κουράζει περισσότερο αυτούς που αντέχουν. Μεγάλη Βδομάδα είναι να ξεκινήσει να κουράζει κι αυτούς που δεν αντέχουν ή στην τελική να σταματήσει να κουράζει. Το σύμπαν να βρει μια γκόμενα να πηδάει γιατί εμάς μας έχει πάρει σε όλες τις στάσεις του Κάμα Σούτρα και το Κάρμα που είναι bitch να γίνει dog γιατί σαν πολλά μας τα ‘πε κι αυτό.

  Χαχ, καλό θα ήταν να σταματήσετε να ζείτε χλιαρά.. και να αρχίσετε να ζείτε ΕΝΤΟΝΑ. Με τη ενδιάμεση κατάσταση δεν πέρασε ποτέ καλά κανείς! Ζήστε το λίγο γιατί με πράγματα κι ευθύνες να σας φορτώνουν το κεφάλι σας έχετε ξεχάσει να αναπνέετε. –Μήνυμα προς όλους μας!- GN 

Until next time minions,
have fun!
xoxo♥

P.s. Δεν είναι μαλακία να περιμένεις πάντα κάτι να σου ανατρέψει τη ζωή;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις