Sunday ♥ Funday

        *Κυριακές:
                         -Μέρες διπολικές*
*Ξημερώνει Κυριακή και
 σ'αγαπώ τόσο πολύ!*
*Εκτός από τη φυσική,
υπάρχει κι άλλος θάνατος..
Αυτός της Κυριακής!*

 Σήμερα ξύπνησα και μετά από πάρα πολύ καιρό, η μέρα άξιζε να είναι Κυριακή. Ένα δροσερό αεράκι κι ένα πεντακάθαρο τοπίο που δεν σε άφηνε να κλειστείς σπίτι σου. Ξυπνάς το πρωί, πίνεις το ζεστό σου καφεδάκι και απολαμβάνεις την ηλιόλουστη αυτή μέρα.. (πάλι πάω να γίνω μελό την τύχη μου τη μαυροφορεμένη!). Το θέμα είναι ότι μια μέρα σαν κι αυτή δε θες να την περάσεις μόνος σου. Θες τη σχέση σου, την οικογένεια σου, τους φίλους σου. Θες ανθρώπους δικούς σου και μια ζεστασιά! Τυχαίνει, όμως, -γλυκό μου μίνιον- να μην έχεις έναν δικό σου άνθρωπο. Η οικογένειά σου να είναι μακριά και οι φίλοι σου να είναι ταξίδι, σε άλλες πόλεις, να δουλεύουν ή ακόμα και να είναι με τη δική τους σχέση. ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΑΙ ΟΜΩΣ! Είναι πολύ λογικό να μην έχουμε πάντα αυτό που θέλουμε και να μας παίρνει από κάτω. Σου λείπουν πράγματα και τα θες στη ζωή σου. Βέβαια είναι και οι άνθρωποι που τα πηγαίνουν πολύ καλά με τη μοναξιά (πόσο τους σιχαίνομαι..), αλλά είμαστε κι εμείς της αγκαλιάς (μη χέσω!). Θα καταβροχθήσεις όλο το ψυγείο.. θα λιώσεις σε κάθε σειρά και ταινία.. θα τσατάρεις με κανέναν άνθρωπο.. θα συνεχίσεις να σαβουριάζεις και παρόλα αυτά θα νιώθεις ένα κενό. Ε φίλη μου, εστίασε σε κάτι πολύ σημαντικό. Το γεγονός ότι είσαι μόνη σου σωματικά, δεν σημαίνει ότι είσαι και πλατωνικά. Λένε ότι είσαι οι επιλογές που κάνεις και από τη στιγμή που επέλεξες κάποια ατομα δίπλα σου σημαίνει ότι τα αγαπάς και σε αγαπάνε κάθε ώρα και λεπτό ανεξαρτήτως παρουσίας! Η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι από τη φύση μας περιμένουμε πάντα το κακό. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει ποτέ αυτό, αλλά ποτέ δε θεωρούμε ότι το καλό κρατάει πολύ κι όταν γίνεται κάτι καλό λέμε "όντως σε εμένα έτυχε κάτι τόσο καλό;". Ας ξεκολλήσουμε και ας δούμε πως τα άτομα κοντά μας είναι πάντα κοντά μας! -ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΠΕΡΝΑΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;!-

 Λοιπόν, κουράστηκα να μιλάω για την Κυριακή, ανέκαθεν τη σιχαινόμουν, οπότε δεν περίμενα τη σημερινή για να πέσω σε κατάθλιψη. Η Κυριακή είναι σαν ένας κύκλος που κλείνει και περιμένεις τη Δευτέρα για να ξεκινήσεις κάποια καινούρια πράγματα. Επίσης, η καλύτερη μέρα της ζωής μου θα είναι όταν ξυπνήσω και βρω έναν λάτε γλυκο δίπλα μου, από τον άνθρωπό μου.. και ποιος ξέρει, αυτή η μέρα μπορεί να είναι Κυριακή!
 Σας λατρεύω μίνιονς μου, να μου προσέχετε και να περάσετε τέλεια με την οικογένεια σας, τους ανθρώπους σας, τους φίλους σας, τις κολλητές σας, τη σχέση σας.
Until next time,
kisses & hugs
minons♥
xxx

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις