Πρωτομαγιά!


Σ Ε Ξ

 Τέλεια κι αφού τώρα έχω την προσοχή σας, μπορώ να ξεκινήσω! Απίστευτο μου φαίνεται πως πέρασε κιόλας ένας χρόνος σχεδόν απ' όταν ξεκίνησα να γράφω σαν την Κάρι Μπράντσο. Εγώ έτσι νιώθω, αν δεν σας αρέσει γούστο σας και καπέλο σας.. Όχι όχι, δεν το εννοώ! Υποσχέθηκα θα γράφω πιο συχνά και δεν το τήρησα, αλλά λόγω Πρωτομαγιάς μου ξανάρθε! Θα σας κάνω τη χάρη και θα σας μιλήσω για.. Αχ δεν ξέρω θα σκεφτώ στην πορεία. 

 Είμαι όλος αυτιά να ακούσω τα προβλήματα σας και να μου πείτε πως σας φάνηκε μέχρι τώρα η χρονιά. Προφανώς και δεν ξεκίνησε τόσο άσχημα όσο το 16, αλλά βρε μίνιονς μου να σας πω, ότι το 16 ήταν πιο στενάχωρο, ενώ το 17 πιοοοο... Αγχωτικό! Ναι βρήκα τη λέξη, "αγχωτικό". Δε νιώθετε πως υπάρχει μια ατμόσφαιρα που σας πνίγει είτε οικονομικά, είτε οικογενειακά, είτε επαγγελματικά, είτε ερωτικά;; Σκασίλα μου κι αν όχι, εγώ έτσι νιώθω. -Φίλε πολύ απότομα μπαίνω κι ορκίζομαι έφαγα- Τέλος πάντων, εγώ με το άγχος δεν έχω και την καλύτερη σχέση, αλλά θα το καταπιώ κι αυτό.. Το ποτήρι! 

 Τουλάχιστον βρε αναγνώστες μου, δεν έχουμε αυτά τα χαζο-ερωτικά που είχαμε πέρσι να μας βασανίζουν, γιατί καλώς ή κακώς μας είχαν ρουφήξει πολύ ενέργεια. Όσο να 'ναι ένα τσακ παραπάνω χαρούμενοι, γιόλιδες και συνειδητοποιημένοι είμαστε! Τι; Δεν είμαστε; Άντε βρε χαζά, είμαστε σας το λέω εγώ! Ενυγουέη να ξέρετε πως όλα θα στρώσουν από το καλοκαίρι παιδιά μου (στήλη ζωδίων) και θα κυλήσουν αρκετά πιο ομαλά. 

 Λοιπόν επειδή δεν είχα κάτι συγκεκριμένο να σας πω.. Κι επειδή μου λείψατε κι είχα καιρό να σας γράψω, θα το τελειώσω εδώ. Κάτι τελευταίο μόνο, όλοι περνάμε και περνούσαμε και θα περνάμε δύσκολες καταστάσεις. Το σημαντικό όμως είναι να μην το βάζουμε κάτω. Εντάξει ε;;; Σας μεταλαμπαδεύω σοφία για κονκλούζιον έτσι;! Άντε να μου περνάτε τέλεια και ένας μήνας έμεινε από φώκιες να γίνετε δελφίνια ΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ! 
Until next time,
have fun minions!
xxx

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις