Ντύσου καλα! Φυσάει αδιαφορία..


 ΑΓΑΠΗ/ΜΙΣΟΣ = ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ
ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ/ΑΠΑΘΕΙΑ ≠ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ

 Νευριάζω διότι κάποια πράγματα δεν μπορείς να τα ελέγξεις σε αυτή τη ζωή. Λυπάμαι που ένα απο αυτά είναι το συναίσθημα. Τώρα έχω νευριάσει (καλά μην τρομοκρατηθείτε και πολύ..), αλλά παρόλα αυτά δεν ξέρω να κάνω γιόγκα ώστε να χαλαρώσω, ούτε μπορώ να βρω τον διακόπτη για να απενεργοποιήσω τα νεύρα μου. Το χειρότερο όμως είναι που κάποτε είχα νιώσει κάτι το απόλυτο για το οποίο όμως τώρα με έχει "πιάσει" μια απάθεια.
Πάντα μα πάντα λέμε πως την αγάπη με το μίσος τα χωρίζουν μια λεπτή γραμμή. Πόσο σωστό, όταν αυτή η γραμμή είναι γεμάτη από διάσπαρτα συναισθήματα -οργής, αγάπης, συγκίνησης, φόβου, άγχους, έρωτα-. Αν δε μ'αρέσει κάτι είναι να μη νιώθω. Πως γίνεται να μη μας αρέσει, όμως, αφού δε νιώθουμε; Νιώθεις, πάντα θα νιώθεις απλά όχι γι' αυτό που πλέον είσαι απαθής. Σε μπέρδεψα αναγνώστη; ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑ! Υπάρχει πάντα ένα γιατί και το κρίμα που έφτασες στο σημείο να γίνεις απαθής με κάτι. Είτε είναι μια ιδέα είτε ένα πρόσωπο. Φυσικά και όλοι ξέρουμε ότι είναι χίλιες φορές χειρότερο να αδιαφορήσεις για ένα πρόσωπο. Να μην το νοιάζεσαι πλέον, να μην σε νοιάζει αν είναι καλά ή όχι.. Ένα θα σας πω.. μην φτάσετε ποτέ σε αυτό το σημείο. Φυσικά και θα περνάτε καλύτερα διότι πλέον είστε ελεύθεροι. Μηδέν σκέψεις, μηδέν συναισθήματα. Από την άλλη ο πόνος μας κάνει πιο δυνατούς, σωστα; Βέβαια θα μου πεις έχω πονέσει πολλές φορές για να φτάσω στην απάθεια. Δεν είναι αυτό. Στην απάθεια προσωπικά πάντα μιλώντας, φτάνεις όταν συνειδητοποιείς ότι ο τόσος πόνος γινόταν για κάτι που τελικά δεν άξιζε. Δεν είσαι σάκος του μποξ για να σε χτυπάνε γυμνά χέρια σκληρών συναισθημάτων τα οποία στην πορεία δεν αξίζουν κιόλας. 

 Αυτό έχω να σας πω minions και το τελειώνω εδω. Αν κάποιος θα είναι για πάντα μαζί σας είναι ο εαυτός σας, η προσωπικότητά σας και το εγώ σας. Μην το πάρετε στραβά σε θέμα ψωνάρας. Αλλά το εγώ συμβολίζει και την αξιοπρέπεια. Πρώτα από όλα ο εαυτός μας, όταν ξανα ερωτευθείτε με το οτιδήποτε στη ζωή αφεθείτε ξανά. Εδώ είμαστε για να ξαναπονέσουμε και να ξαναχαμογελάσουμε. Μην φοράτε τις μάσκες σας, καταβάθος όλοι το ίδιο είμαστε στην καρδιά και αυτό που μας κάνει ξεχωριστούς είναι οι προσωπικότητές μας.

 BTW ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ! Λοιπόν σας φιλω,

Until next time,
have fun!
xxx

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις