Έχω "ανάγκη" μια σου λεξη!

 'Εχεις εξαντληθεί από το ΣΚ σου. Είσαι σπίτι σου πλέον ήρεμος και σκέφτεσαι τί παίχτηκε αυτες τις μέρες. Μπορεί πολλά μπορεί και τίποτα. Πως ένιωθες; Πέρασες όμορφα; Όπως και να 'χει minions η πανσέληνος έκανε τα κουμάντα της!
 Δεν είναι κουραστικό τώρα να σκεφτείς όσα παίχτηκαν; Το λέω γιατί εμένα με απασχόλησε και με κούρασε πολύ αυτο το Σαββατοκύριακο. Δεν το λέω με την αρνητική έννοια, αλλά ούτε και με τη θετική. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε, διότι κι εγώ τώρα προσπαθώ να βάλω σιγά σιγά τα πράγματα σε μια σειρά.
 Εδώ είμαστε λοιπόν.. προβλήματα, προτεραιότητες, απορίες, σύγχυση, λύσεις, ΑΝΑΓΚΕΣ! ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ;! Πείτε μου ένα λόγο που δίπλα από το κομοδίνο μας δεν έχουμε ένα μαγικό ντουλάπι αναγκών (φυσικά και δεν εννοώ τα πατατάκια και τις σοκολάτες που ΠΑΝΤΑ βρίσκονται δίπλα μου!).

 Νιώθεις καλά και θες να είσαι με τους φίλους σου. Νιώθεις χάλια και θες μια αγκαλιά. ΟΧΙ ΟΧΙ! Το "μια αγκαλιά" καταλαβαίνετε όλοι ότι δεν εννοούμε της μαμάς μας ή του φίλου μας. Μία είναι η αγκαλιά που θέλουμε ώρες ώρες. Φυσικά μαθαίνεις να είσαι δυνατός και προφανώς πολύ εύκολα γιατί η ζωή, η μοίρα και το σύμπαν έχουν κάνει ένα πλάνο, ή αλλιως ένα ντοκιμαντέρ ή ακόμα καλύτερα ένα πορνό για το πως θα σε σπάσουν. Μαθαίνεις να ζεις και μόνος χωρις να έχεις ανάγκη κάποιον. Βέβαια δεν εννοώ να γίνεις σκύλα με όλο τον κόσμο γύρω σου, απλά να καταλάβεις ότι η δύναμη είσαι εσύ ο ίδιος. 
  Κάνουμε νερά όμως και δε μ'αρέσει! Ας κάνουμε μια σύνοψη σε μια πρόταση. Είσαι σπίτι σου χαλαρώνεις σκεπτόμενος τα γεγονότα του Σαββατοκύριακου και τις ανάγκες που είχες και έχεις μέχρι τώρα. Το καταλαβαίνεις θεωρώ πως για να εκπληρωθούν κάποιες σου ανάγκες πρέπει να κουνήσεις κι εσύ το κωλαράκι σου και να μην περιμένεις να γίνουν αυτόματα. Οκ δεν αντιλέγω κάποιες ανάγκες δεν μπορούν να εκπληρωθούν μόνο από εσένα. 
  Εγώ σε ένα πράγμα βλέπω να καταλήγω σιγα σιγά, πως όταν κυνηγάς κάτι δεν πρόκειται να συμβεί. Τώρα θα μου πείτε πως μου ήρθε αυτό και τι σχέση έχει με τις ανάγκες μου. Αλλά ειλικρινά όταν επιθυμείτε κάτι, όταν έχετε πάρει μια απόφαση, όταν κυνηγήσετε κάτι, είναι εκεί; ΟΧΙ! ΠΟΤΕ! Άρα ξαπλώνουμε, ηρεμούμε, βλέπουμε πως έχουμε γίνει ακόμα πιο δυνατοί, πιο αποφασισμένοι και βλέπουμε απ'έξω απ'έξω τι ανάγκες έχουμε. Δεν τις κυνηγάμε με τα χίλια ζόρια, αλλά προσπαθούμε με διάφορους τρόπους, από αύριο να κάνουμε καινούριες αρχές.
 Λοιπόν, το άρθρο αυτό είναι συγχυσμένο και περίπλοκο, αλλά λογικό. Να μου ξεκουραστείτε minions και για μένα γιατί ξυπνάω 5 το χάραμα κι από αύριο POWER! 
Until next time,
have fun!
xoxo

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις