Dream On!


 Λένε πως στα όνειρα σου οποιονδήποτε άνθρωπο και να δεις, τον έχεις δει έστω και μια φορά τυχαία με την άκρη του ματιού σου στο δρόμο.
 Επίσης λένε πως τα όνειρα λειτουργούν με το υποσυνείδητο και τα συναισθήματά μας. 'Αλλοι πάλι λένε πως με τα όνειρα δημιουργούμε μία λήθη για να καθαρίσουμε τον εγκέφαλο μας, με σκοπό να δέχεται όλο και περισσότερες καινούριες πληροφορίες. Ακόμα λένε, πως όταν καταλάβεις πως βλέπεις όνειρο, μετά έχεις τον απόλυτο έλεγχο και το διαμορφώνεις όπως εσύ θες. 

Όμως, εγώ προσωπικά θεωρώ ότι για να ονειρευτείς χρειάζεται κότσια. Τα όνειρα θέλουν δύναμη! Διότι ποτέ μα ποτέ δεν ξέρεις που θα καταλήξουν.. 

 Πω ρε παιδί μου για άλλη μια φορά αδικαιολόγητος.. Ούτε ένα "γεια" δεν πρόλαβα να σας πω αγαπητοί μου αναγνώστες. Όπως καταλαβαίνετε πρέπει να το πάρω απόφαση ότι δε θα έχω ποτέ μια στάνταρ ημερομηνία να σας γράφω. Μου αρκεί όμως που σας έχω εδώ και θα αναλύσουμε μαζι τα όνειρα.. Επιστρέφω λοιπόν εκεί που είχα μείνει..

 Τα όνειρα είναι βάναυσα, δύσκολα και καθόλου βατά! Μπερδεμένα, συγχισμένα, χωρίς καμιά σωστή εξήγηση! Άλλοι σου λένε αυτό, άλλοι σου λένε εκείνο, άλλοι ονειροκρίτες αυτό, άλλοι εκείνο. Το γέλιο που στην πραγματικότητα είναι καλό, στον ύπνο σου είναι στεναχώρια. Ήμαρτον! Οκ, ναι δε μας νοιάζουν αυτά. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως τα όνειρα όπως και οι σκέψεις -που το ίδιο πράγμα έχω την εντύπωση ότι είναι, μόνο που οι σκέψεις που κάνεις στον ύπνο σου λέγονται όνειρα- φτάνουν να είναι το ίδιο ύπουλα! 

 Αν σας μπέρδεψα το χαίρομαι! Τα όνειρα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στον οργανισμό μας. ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ! Ξεκινάω με τα νορμάλ.. βλέπεις ένα κακό όνειρο -κοινώς εφιάλτη- και ξυπνάς ιδρωμένος, αγχωμένος και λαχανιασμένος. Βλέπεις ένα όνειρο που θυμώνεις με αποτέλεσμα να ξυπνήσεις στραβά. Βλέπεις ένα όνειρο που σε ηρεμεί και σε γαληνεύει και όταν ξυπνάς ζηλεύεις που δεν το έχεις πραγματοποιήσει αγαπητό μου minion. Το χειρότερο από όλα όμως είναι το όνειρο παρελθόν/ανάμνηση, προφητικό/μελλοντικό. Ίσως κάπως καρυκευμένο με περισσότερες και πιο ωραίες αναμνήσεις, έτσι ώστε να γίνει ακόμα πιο βάναυσο μόλις ξυπνήσουμε..
 ..Όλοι μας έχουμε ζήσει κάποιες δύσκολες καταστάσεις που προσπαθούμε με χίλιους δυό τρόπους να τις ξεχάσουμε. Τα όνειρα, δυστυχώς, προσπαθούν με το υποσυνείδητο να τις φέρουν στην επιφάνεια. Επιπλέον, όταν κάνεις όνειρα για το μέλλον στο όνειρο θα σου παρουσιαστεί η ευκαιρία να το κατορθώσεις, αλλά την επόμενη στιγμή που θα ανοίξεις τα μάτια σου ίσως σκεφτείς ότι ποτέ δε θα το πραγματοποιήσεις! 

 Τέλος, υπάρχουν τα όνειρα που παίρνεις τον έλεγχο. Δε θα πω ψέματα minions, αλλά μου έχει τύχει δύο φορές στη ζωή μου αυτό. Ναι, ίσως είναι οι σταγόνες χαράς και δύναμης που παίρνεις εκείνη την ώρα έχοντας τον έλεγχο, όμως και πάλι αγχώνεσαι ότι θα ξυπνήσεις και απογοητεύεσαι! Σαν άνθρωπος, μου αρέσει να ονειρεύομαι, ακόμα κι αν πονάει μερικές φορές. Μπορεί καμιά φορά να ξυπνήσεις και το όνειρο πραγματικά να έπαιζε μαζί σου smackdown και να σε διέλυσε ψυχολογικά μπορεί και για μια ολόκληρη μέρα, όμως είναι δυνατόν να τα παρατήσεις τόσο εύκολα;! Όχι βέβαια, στήστε παντού ονειροπαγίδες! Χαχ, αστειεύομαι φυσικά.. Ακόμα και τα όνειρα, αν και μη πραγματικά, πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε. Το μυαλό μας είναι απείρως δυνατό που ούτε εμείς οι ίδιοι δεν ξέρουμε να το χρησιμοποιούμε σωστά. Μπορούμε με κάποιο τρόπο να το αξιοποιήσουμε βέβαια κάντοντάς μας με ποικίλους τρόπους χαρούμενους. 

 Ορίστε πάλι, με κάνατε και παραλήρησα. Άντε θα βγω για καφέ να μην σας ενοχλώ άλλο..

Until next time,
have fun minions♥

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις