Power & Control

 Για το συγκεκριμένο αρθράκι δυσκολεύομαι πολύ να βρω μια φωτογραφία ή έναν τίτλο. Φτάνεις σε μια φάση της ζωής σου που κοκαλώνεις και δεν ξέρεις πως να πάρεις τα πόδια σου, πως να κινητοποιηθείς. Μια ζωή λέω ότι ποτέ δε θα ευτυχήσω σε όλους τους κλάδους ης ζωής μου μαζί. Άλλοτε θα είμαι ευτυχισμένος στα οικογενειακά μου, άλλοτε σε θέματα φιλίας, άλλοτε στα συναισθηματικά μου κι άλλοτε στην προσωπική μου ευχαρίστηση και γαλήνη. Ναι δεν είμαι άνθρωπος που εκτιμάει πάντα έστω και όταν τον συμπληρώνουν ένα, δύο από αυτά. Θα ήθελα για μια φορά να γίνουν όλα μαζί. Όμως έχω καταλάβει κάτι, πως για να γίνουν όλα αυτά πρέπει μόνος σου να τα καταφέρεις. Να σηκωθείς και να το παλέψεις. Σίγουρα θα υπάρξουν μέρες που θα πονέσεις, θα πληγωθείς και θα μαραζώσεις. Αλλά αυτές οι στιγμές υπάρχουν για να μας κάνουν πιο γλυκές τις άλλες.. τις ωραίες, τις συναρπαστικές, που θα μας ταξιδέψουν! Έχω βέβαια ένα ερώτημα. Και να κινητοποιηθείς εσύ σαν άνθρωπος, μπορείς πάντα να αντιμετωπίσεις όλες τις καταστάσεις; Δε μου αρκεί το ναι αν συνοδεύεται με το με τον καιρό όλα περνάνε. Σας την έφερα σήμερα, ενώ περιμένατε κάτι πιο ευδιάθετο. Αν έχω βρει μια απάντηση χωρίς να γίνομαι απόλυτος, είναι αυτή.. ΟΙ ΦΙΛΟΙ! Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο σε κάνουν και προχωράς. Καλώς ή κακώς κάποια στιγμή χρειάζομαστε όλοι ένα στήριγμα. Η προσωπική ευτυχία μπορεί να πηγάζει από μέσα μας αλλά αν δε μοιράζεσαι τη χαρά σου μιζεριάζεις. Από την άλλη έχουμε και αυτό.. Τα καταφέρνεις στη ζωή σου κι έρχεται ένας άνθρωπος μετά και σε διαλύει ψυχικά. Αξίζει να πέσεις ενώ σου φέρθηκε σκάρτα; μπορείς να το κοντρολάρεις; Ευτυχώς/Δυστυχώς δημιουργούνται οι αναμνήσεις κατα τη διάρκεια της ζωής σου, είτε θα σε κάνουν να γελάσεις, είτε να συρθείς στα πατώματα. Χαχ, ναι είμαι λιγάκι στεναχωρημένος βρε minions, αλλά κάποτε μια φίλη μου μου είχε πει το εξής, ότι όλοι είμαστε μία δύναμη. Θα πέσουμε να φάμε χώμα, αλλά θα σηκωθούμε πιο δυνατοί έτσι ώστε να καταφέρουμε να μην ξανασυρθούμε. Δεν ξέρω αν ποτέ κανείς καταφέρει να κάνει τις σωστές επιλογές, αλλά να κάνετε αυτό που κάνει εσάς χαρούμενους! 
Να με σκέφτεστε,
until then kisses!
xxx

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις